Projektowanie stron internetowych

tekst na stronie www

w tekst/www

Głównym celem strony internetowej jest propagowanie tego czego strona dotyczy oraz zainteresowanie odbiorcy strony. Zamysłem jest zwrócenie uwagi, przekonanie do siebie i tego, co mamy do zaoferowania, a w efekcie sprzedaż jak i wzrost popularności. Aby to osiągnąć, nasza strona musi się wyróżniać wśród innych, ale i mieć unikalny, dopracowany i zwarty …

tekst na stronie www.

tekst na stronie wwwDesign strony

Wyglądem zajmiemy się my. Ty musisz nam określić swoją wrażliwość, upodobania, tak aby strona, mimo iż robiona dla Twoich odbiorów, zadowalała Cię w pełni. Jeśli masz pomysł na siebie, my go ubierzemy w grafikę. Jeśli go nie masz, zaproponujemy Ci coś wyszukanego, a jednocześnie magnetycznego. Grafika musi zachęcać do pozostania na stronie i być na tyle czytelna, aby prowadzić odbiorcę.

Tekst na stronie www

Tekst strony internetowej nie jest banałem, a często tak jest traktowany. Nie powinien być pisany w pośpiechu i na kolanie – w myśl zasady “każdy umie pisać” – bo to nie prawda. Do tego, aby napisać dobry tekst, trzeba mieć lekkie i wprawne pióro, wiedzę i pod żadnym pozorem nie spuszczać celu strony z oczu. Co to oznacza? Pisząc teksty, pamiętać należy o tym jak dana strona ma być wyszukiwana w wyszukiwarkach, co jest jej istotą i oczywiście zachować odpowiednią formę informacyjno-reklamową. Nie kwiecistą, rozbudowaną, tzw. “wodolejstwo”, ale konkrety, prawdziwe i wiarygodne informacje oraz dobry styl, tak aby czytanie nie stwarzało problemów.

Może i mało kto czyta te teksty, ale z pewnością czytają je roboty Google i klasyfikują przez to stronę. Nadają jej ranking i pozycjonują. A to już nie jest bez znaczenia. Głupio by było na początku istnienia strony dostać bana, bo można się nigdy z tego nie wygrzebać 🙂 . Można mieć świetną graficznie stronę, mobilną i elegancką, a teksty mieć jak “kłoda u nogi”, które ciągną stronę w dół. Warto skorzystać z wiedzy nie tylko korektora, ale też copywritera, zwłaszcza tego, który zna się na stronach internetowych i SEO. Po co? Aby przebić konkurencję i znaleźć się u szczytu wyszukiwarek. 

Tagi, title, anchory SEO

Tag (znacznik) – znak lub słowo kluczowe przypisane do określonego fragmentu informacji, nie tylko tekstowej. Każdy plik, aby być zrozumiałym, musi mieć tagi. A już strona internetowa z pewnością, bo dzięki nim istnieje. To nazwy kategorii, które służą do klasyfikowania zawartości witryn WWW.

Title /meta tag/ – tytuł/ nazwa strony internetowej, pod którą Twoja strona będzie lub jest znajdowana w wyszukiwarkach. Zasadniczo najważniejsza, oprócz domeny, część strony internetowej. 

Anchor (text, kotwica, treść linka) – tekst pomiędzy dwoma znacznikami HTML /otwierającym i zamykającym/. Osadzenie tekstowe – tytuł, objaśnienie i słowa kluczowe. Link – zamieszczony w witrynie internetowej, który wyświetla się w formie ustalonego tekstu.

Jak gołym okiem widać, strona internetowa to nie taka prosta sprawa i mimo iż powszechnie się tak mówi, nie każdy umie ją dobrze wykonać. Jednakże na szczęście człowiek nie uczy się na błędach, dzięki czemu praca jest dla wszystkich, nawet przy budowie stron www. 😉

Najnowsze od tekst

trendy webowe

Trendy webowe

Czyli jak powinna wyglądać współczesna, nowoczesna strona internetowa. Trendy są tylko wątkami
Translate »
Idź do Góry